vrijdag 15 april 2016

Het is weer tijd voor een give away!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een give away heb gedaan. Deze keer verloot ik een A5 notitieboekje met een zwarte kaft en blanco bladzijden. Uiteraard heb ik de voorkant bewerkt met witte stift :-) ! Aan wie zou je dit boekje cadeau willen geven en waarom? Voor jezelf, voor iemand anders, voor in de tas, op het bureau, het nachtkastje, voor een verjaardag, jubileum, opsteker, etc.
Ik ben heel benieuwd! Gebruik de Rafflecopter en laat een berichtje achter op deze blog of tag iemand op Facebook en na 23 april maak ik de winnaar bekend! Succes!



a Rafflecopter giveaway

4 opmerkingen:

  1. Ik wil het graag cadeau geven aan mezelf. Mijn marketing/consultancy bestaat 28 april 3 jaar, en hoe leuk is het dan om dit op mijn bureau te hebben als adressenboekje. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Patricia! Wat leuk dat je bedrijf al 3 jaar bestaat! Gefeliciteerd! Het boekje zou heel leuk staan op je bureau :-) Het heeft alleen geen lijntjes;-)

      Verwijderen
    2. PS vergeet niet je email adres via de Rafflecopter achter te laten anders loot je niet mee!

      Verwijderen
    3. patricia@vansandwijkconsultancy.nl is mijn mail adres.

      Verwijderen