dinsdag 19 april 2016

Tijd maken om iets te maken

Het klinkt zo eenvoudig, tijd maken om iets te maken. Maar waarom heb ik daar de laatste tijd dan toch moeite mee? Het belangrijkste is dat de tijd om te creëren minder belangrijk is gemaakt door mijzelf. Jammer eigenlijk, want ik beleef er heel veel plezier aan. Ik word er blij van en ik geniet van het proces en het eindresultaat. Ik neem mij daarom voor om elke week dan toch een moment te vinden om iets te maken. Samen met een vriendin heb ik afgesproken om het boek The Artist's Way weer op te pakken. Dat is ook hetgeen ons verbind en wat onze vriendschap heeft gestart. Elke week iets maken, maakt niet uit wat. Een tekst, gedicht, een tekening, een foto, etc. Als het maar iets is wat ik maak voor mijzelf en niet voor een ander. Voor nu plaats ik dan ook een "oude" creatie. Vol goede moed ga ik deze week in. Want ik heb er zin in!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten